Tuesday 1 January 2013

happy born day..=D

assalamualaikum.....!!
yeeaaayyyy!! sudah menjangkau umur 20 tahun...
pada tarikh ini >>1 januari 1993..lahir lah seorg anak perempuan iaitu aku..hahaha
hari ni genap lah 20 tahun umur aku..rase mcm awal sgt..hahaha...
so...lps ni perangai kene matang ..hahaha..(nmpk la sblum ni perangai macam budak2)
kepada mereka yang wish bfday thanks you so much!!hehehe..
bfday tahun ni tak de lah smbut pn..just wat mkn sikit2 jer..hehehe..
yang pling best ayah dan mak aku belikan hadiah..hohohoho...
mak bg rantai..ayah bg handbag..terharu..hehehehehe...
terima kasih to my mom and my father...LOVE U!!!
okay lah..itu saje bebelan saya pada hari ini..hahaha
terima kasih sekali lgi saya ucapkan kepada mereka yang mengingati hari lahir saya..=D
haaa..lgi satu...kepada adik2 >>selamat kembali ke sekolah esok..termasuk lah adik2 aku..hahaha..
assalamualaikum ..=)

No comments:

Post a Comment


♥ cikkidalmembebel ♥