Sunday, 11 August 2013

assalamualaikum...=D
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN..
kalau ad salah,terkasar bahase dalam blog ni,terover kt dalam blog ni harap diampun..
maklum lah  bila dah xcited tak perasan ap yang di tulis..huhuhu..
mcm mne raya korang tahun ni??best?hope aidilfitri korang tahun memberi kenangan indah untuk korang.*amboi ayat bukan main*hahaha..jangan lupe dtg rumah..jemput2!!hehe..raya sebulan kan...nah sikit ada ampau tuk korang..

Aidilfitri 2013.


keluarga tersayang..<3


makcik2, mak, adik dan aku..<3


pakcik2, ayah, adik , sepupu.


ahli keluarga ustaz sharafi...

itu lah ampau aku tuk korang..hehehe..time acik dgn cik lily tk balik raya..atuk??pegi ikut rombongan raya..see??raya pun ad rombongan tau..hahaha..okeh..stkat ni je yang mampu ditaip..penat wooo pk ayat..hehe..bye..assalamualaikum.






♥ cikkidalmembebel ♥