Sunday, 19 May 2013

ASSALAMUALAIKUM..
hai..hari nak story sikit ap yang jadi semalam..
sebenarnye tk de ap yang gempak pun..tapi semalam hari paling best..sebab dapt jumpe kawan2 satu kelas mase form 6..lame kot tk jumpe..masing2 bz..so..semalam kiteorng pakat ramai2 jumpe pastu terus pegi umah cik kikin..kakak die kawin..huhuhu..kalau tk lame lagi la dpt jumpe depe...itu pun ramai yang tak de..sibuk sangat..huhuhu..tk pe lah..faham..lain kali boleh jumpe..even semalam tk ramai..tp dah bole tau kekecohan kiteorng mcm mne..dpt jumpe..mmg sume cite kluar..hahaha..seriesly rindu!!ni ad sikit buah tangan nak tunjuk kt korang..hahaha...tengok la gelagat kiteorng klau dh depan kamera..=D


walaupun panas..bergambar itu penting..hahaha


nampak tak yang kami ni gile lensa..hahaha


ini adalah jejaka idaman malaya..ade 2 orang lagi..tp malu2 pulak..cehh!! hehe


ok..jangan pelik..ni pic ptg sabtu..pegi rumah caoi dengan atin..


saye dan fatin..=D


see...tatap lah pic kami tu puas2..itu baru sikit..kalau tak lagi kecoh...itu lah kami yang sebenar..pic banyak..tapi malas nak masukkan semua..sikit jdi lerr...korang bukan nak tgk sgt pun..kannnnn??hahaha...ok...tu jelah celoteh cikkidalmembebel hari ini..bye2...ASSALAMUALAIKUM..seee yaaaa..!!





♥ cikkidalmembebel ♥