Friday, 18 October 2013

assalamualaikum..hehehe
agak lame menyepikan.huhu.well 'bz' la kate kan.kahkahkah *propasgt! padahal tak bz mne pun.duk umah mkn tido mkn tido mkn tido ja keje nye.ok.back to the tittle kt atas tu. 'ala - ala reunion'.sbnrnye mgu lepas kiteorg ad lepak ramai - ramai kt kedai canai terbang.have you heard that? quite famous jgak kedai ni.siap msuk tv lgi *kauado??haha..hari tu cdg nak jumpe blik mmbe yang agak lama terpisah.huhu.idea asal nurul fazliana a.k.a caoi.dia pun yang belanja kiteorng hari tu.tp tak la seramai mcm dulu.maklum ler.ramai yang study jauh.cuti raye pun kejap.acano depe nak blik.huhu.so jumpe jelah sktkat mane yang mampu.huhu.tp mse kt kedai tu meja kami lah yang paling bising k.macam tu la kalau dah jumpe ramai2.tak boleh dibendung dah.huhu.ok ni ad sedikit sedutan pada hari tersebut.enjoy!!hahaha.









tada!!jgn pelik k knpe mke yang same jer.hahaha.yang lain malu nak pic2 ni.hoho.mereka sume ni membe aku mse form 6 (2011/2012).
kawan-kawan aku yang paling gila.sume satu perangai.haha.ni pun  tk cukup lagi ni.ramai lgi.tp yang ad blik ni saje.hahaha.tkpe,janji dapat ketemu dong.huhu.ok la tu jelah yang nak aku kongsi kan.maaf slah silap.hehe..assalamualaikum.


♥ cikkidalmembebel ♥