Monday 22 April 2013

35 hari...

assalamualaikum..
haih..lame tak jenguk blog..huhu..naik bsawang dh...fuh! fuh! fuh!
bkn ap..skrg ni bz sikit dgn mengajar..tak de mse nak update ape2..
okeh...masuk hari ni dah 35 hari dh aku jadi cikgu dkt sk pos bersih..
rase sekejap jer dh 35 hari..lagi 24 hari je kontrak aku..huhuhu..
mcm2 pengalaman aku dpt..dapat pengalaman mengajar, dapt pengalaman mcm mne nak handle murid..huhuhu dan dpt pengalaman jadi guru kelas...hehehe.
even penat..tapi aku rse best..mybe passion aku tuk jdi cikgu kot...INSYALLAH...
minggu ni ada minggu bahasa..mcm2 sekolah aku wat program tuk minggu bahasa nih..
sabtu ni penutup..makne nya sabtu ni ganti sekolah la plak...
takpe lah..berkorban..ceehhhh!!hahaha..
ok lah..pape nati story2 lain eh..hehehe..
bye2 dan assalamualaikum..=D

No comments:

Post a Comment


♥ cikkidalmembebel ♥