Thursday, 28 February 2013

PENGALAMAN BARU

assalamualaikum...=D
rase lame plak tak merepek dalam blog nih..naik berhabuk dah..haha *berhabuklahsgt*
hari nk story sikit pasal pengalaman baru aku..
sebenarnya pada tarikh 25.2.2013 aku telah menjadi seorg guru di sek keb pos bersih..
haaa...nak tau kat mne sek tu??sekolah tu dkt ulu slim..sekolah orang asli sebenarnya.
aku jdi guru sementara dkt sekolah tu..ganti cikgu nak bersalin..hehe..
jadilah 3 bulan pn..yang penting pengalaman tuh..=D
mule2 aku tak nak sebab aku takut + segan..haha
yelah..tak penah2 tiba2 je call suh jdi cikgu ganti...
tapi setelah di fikir2 kan blik...baik aku ambik..huhu...
yelah..mne lah tau kot2 ad rezeki aku jdi cikgu satu hari nanti kan..sekurang2 nya aku dh ada pengalaman...=D
aku ditugaskan untuk mengajar tahun 1 dan 2...subjek BM dgn PSV..
hari ni cukup 4 hari aku jdi cikgu dkt situ..huhuhu..rse segan gila bila bdk2 kt situ pggil ak cikgu..
hehehe..tak pe..dh ad pengalaman senang..huhuhu..
ok lah..itu jela *cikkidalmembebel* hari nih..
bye2 dan assalamualaikum..=D

No comments:

Post a Comment


♥ cikkidalmembebel ♥